Islámská migrace a multikulturalismus jako nemoc ducha
Evropana
Výzva Komunity pro duchovní rozvoj, o.p.s. k této otázce vychází z letitých praktických zkušeností se vznikáním české multikulturnosti, která po r. 2004 přerostla ve fanatickou a totalitní ideologii.
Založení výše uvedené obecně prospěšné společnosti ve Čkyni r. 2000 bylo reakcí na vývoj vědomí českých obyvatel, které se vyznačovalo tím, že přibývá lidí, kteří vnímají a věří v existenci duchovního rozměru života a zároveň nepřísluší k žádnému náboženství. Oficiální sčítání lidu nemělo na tyto lidi příslušnou kolonku, proto je zařazuje do kategorie „ateisté“, neboť tito lidé většinou nevěří v Boha jako řídící bytost. Tito lidé jsou multikulturní v tom, že hledají odpovědi na skryté filozofické otázky ve všech kulturách světa a v nich vidí, obdivují a přijímají spiritualitu (to není náboženství), kterou mohou poznat všichni lidé – tedy i „ateisté“.
Být český multikulturní občan znamenalo:
– Být českým patriarchou, kterému nestačí jen křesťanské a západní hodnoty, ale hledá odpovědi na filozofické otázky i v jiných kulturách. Nijak neorganizovaní stoupenci se zajímali často o východní filozofie a hledali spiritualitu (to je zkušenost s existencí duchovního rozměru života; opakem je víra v tento rozměr).
– „Návrat k přírodě“. Tedy zajímat se o nezdegenerované přírodní národy a české původní venkovany; a v nich objevovat, jak se lidé v pře-civilizovaném světě vzdálili přírodě. Stoupenci hnutí „Návrat k přírodě“ odcházeli žít skromně na český venkov a ne do měst a do Evropy. Chtěli žít blíže přírodě se snahou o samozásobitelství. Tak vznikala česká multikulturnost.
Česká multikulturnost se zvrhla na fanatickou ideologii euro-multikulturalismu
Po r. 2004 se v Čechách vylišuje nový prvek: EUROOBČANSTVÍ, jako výsledek vlasteneckého vykořenění. Předpokládá odstranění národních kultur Evropy a vznikání „multikulturní rasy“. Tato „nová rasa“ není nic jiného, než karmické pokračování tzv. „čisté rasy árijského původu“.
Čeští vyznavači ideologie euro-multikulturalismu jsou hlavně intelektuálové, kteří mají malou schopnost soužívat s duševně jednoduššími a nevzdělanými lidmi. Tato elita je pro neomezený příliv emigrantů z islámských zemí. Tato společenská „třída“ se také dlouhodobě vyznačuje vykořeněním vztahu ke kulturní krajině a tedy:
– Opovrhují hospodářským využíváním krajiny a lesů.
– Předchozí generace považují za hlupáky, protože sázeli samé smrky a žili z místních energetických zdrojů.
– Jejich ideový cíl je 40% české krajiny v režimu zvláštní ochrany přírody bez plného hospodářského využití. Chtějí nechat uschnout stovky tisíc hektarů lesů pro naplnění cílů „ideologie divočiny“.
Ideologii euro-multikulturalismu dále charakterizuje:
– Stárnoucí Evropa potřebuje milióny migrantů, aby udržela ekonomický růst.
– „Úmluva o účasti cizinců na veřejném životě na místní úrovni“. Bylo schváleno vládou ČR (7/2015) a zavádí právo cizincům volit a být volen do místních samospráv.
– Zřízení úřadu s pravomocí odebírání dětí z rodin bez soudního rozhodnutí. Mají tak být odebírány děti vlasteneckým rodičům, kteří odmítají výchovu k euro-multikulturalismu.
Příjímání migrantů je společně řízený projekt fanatických ideologií euro-multikulturalismu a Islámu, s cílem rozložit degradující evropskou civilizaci a nakonec ji islamizovat.
Český člověk hlavního proudu odmítá všechna náboženství a často dodává, že právě ony byly po staletí – a stále jsou – zdrojem válek a násilí ve světě. Roste občanské mínění, že člověk věřící v nějaké náboženství je nebezpečný, protože uznává jen jednu pravdu a nedošel k tomu, že pravda je relativní. K tomu přispívá i víra v islámské náboženství s Koránem, obsahující věty, které se neslučují s Listinou lidských práv. Přicházející migranti jsou všichni věřící v islámské náboženství.
Neschopnost české většiny vnímat svět multikulturně je nebezpečná
Komunita pro duchovní rozvoj, o.p.s. provozovala ve Čkyni 11 let multikulturní centrum a došla k závěru, že český občan (cca 80%) není schopný multikulturního vnímání světa. Občané sice respektují lidi žijící v odlišném kulturním prostředí, respektují i občany nepřizpůsobivé, ale nechtějí s nimi sdílet společné prostory a ani je financovat. Taková společnost nemá na to, aby se míchala s jinými národy. Řešením není převýchova českých dětí za vydatné finanční podpory z Bruselu.
Poučení z historie
Novodobé dějiny českého státu a Evropy ukázaly, že lidé mají malou schopnost soužívat i s lidmi, kteří kulturou a stylem života patří k sobě blízko. Nesnesli se ani Češi a Němci:
– Výsledkem bylo vyhnání Čechů z Československého území Němci r. 1938.
– Výsledkem bylo vyhlášení nadřazené německé rasy; holokaust a plánované vyvražďování 5 662 000 lidí, kteří se kulturně lišili.
– Výsledkem bylo vyhnání a odsun 2 423 000 Němců z českého území.
– Výsledkem byla Železná opona na státních hranicích.
Poučeni historií, není těžké dojít k tomu, že by se vše bude opakovat znovu a to na základě demokratických rozhodnutí. Zákony o holokaustu vznikaly demokratickým hlasováním v Říšském sněmu a nikdo k tomu poslance nenutil. Byli to intelektuálové, kteří – jako ti dnešní- chtěli jen dobro pro lidstvo Evropy. Proto je potřeba vysvětlovat lidem s islámských zemí, že sem nemohou přicházet, protože míchání národů nekončí jinak, než vyvražďováním, holokaustem a násilným odsunem lidí. Historie Evropy dokazuje, že demokracie to umí a je schopna to opakovat.
Demokracie plodí totalitní ideologie a režimy aneb historie se bude opakovat
Liberárně-demokratické uspořádání Evropy je ve své podstatě slabé na to, aby zabránilo přeměně státu na totalitní režim. Když je lidem nejhůř, tak jim nevadí, že ztratí svobodu – chtějí nastolení pořádku a to ihned (Hitler po r. 1933 udělal pořádek, dal lidem práci a peníze a snad 90% Němců jej měli rádi).
S takovým poznáním není těžké předpovědět, že až si islámští azilanti začnou vynucovat rovnocenná práva s občanem Německa (k tomu stačí několik sebevražedných výbuchů na veřejnosti), tak lidé zcela demokraticky zvolí vůdce, který „udělá pořádek“. Občany nebude ani tak zajímat, jak to udělá.
Zákon příčiny a důsledku (1933-2015)
1) Příčina: Německo jako stát a národ nese karmu (informační zatížení ducha bytostí) za nacistické zločiny. Je to dědictví po předcích.
Důsledek: Nevědomé nutkání velkého podílu Němců k odčinění zla svých předků. Zvaní a vítání statisíců migrantů z islámských zemí.
2) Příčina: Adolf Hitler, Německo jako nadřazená rasa, nedokončený projekt celoevropské Velkoněmecké říše.
Důsledek: Vznik Evropské unie, kde Německo a kancléřka Merkelová hraje vůdčí úlohu.
Karma nadřazené německé rasy se projevila tak, že téměř všechny manuélní práce v Německu vykonávají jen cizinci. Islámští přistěhovalci budou vždy jen podřadní „nádeníci“ a méněcenná rasa, kterou mezi sebe většinoví obyvatelé nepustí. Tím bude posílena rasová nenávist a nová „dělnická třída“.
Rozdělování na pravici a levici již nestačí
Vlastenci a euro-multikulturalisté
Soudobým projevem národního vykořenění je také český nevděk za osvobození od nacismu Rudou armádou. Je to urážka duchovní podstaty 8 700 000 vojáků padlých také za naši svobodu. Nositeli propagace onoho nevděku jsou často euro-multikulturalisté.
Falešná solidarita, která skončí vyhnáním, holokaustem a novou Železnou oponou
– Je snadno prohlédnutelné, že přijde doba a Německo na základě výsledku demokratických rozhodnutí či voleb vyžene islámské přistěhovalce do okolních zemí a také do Čech.
– Lidé z islámských zemí jsou všichni neschopní multikulturního vnímání světa. Mají jen jednu pravdu a tu nikdy nezmění.
– Nepřijmout migranty z islámských zemí je humánnější čin, než naopak. Zamezí se tím nějaké formě budoucího holokaustu, vyhnání a odsunu obyvatel.
– Lidé budou sami požadovat vybudování nové Železné opony. Pro její vznik budou na území Národního parku Šumava vykáceny lesní průseky v bezzásahových zónách. Na nich bude každých 100 m přístřešek pro ostrahu státní hranice a další stavby. Budou vybudovány asfaltové silnice podél státní hranice.
Bude to karmický důsledek za činy fanatické ideologie divočiny, která způsobila uschnutí lesů Šumavy v délce 41 km při státní hranici.
Petr Martan, český multikulturní vlastenec, zakladatel a ředitel Komunity pro duchovní rozvoj, o.p.s.